یکپارچه سازی امکانات برای اهداف فرهنگی و تجاری

اس ام اس طرح به منظور دستیابی شما به اهدافتان، سرویس های نرم افزاری، سخت افزاری و تکنولوژی اطلاعات را با راه حل های تجاری یکپارچه کرده است

ارسال پیام کوتاه برای فروشگاه ها

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش
۱- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
۲- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

۳- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

۴- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

سرویس ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی

سیستم ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی راه اندازی و بر روی کلیه پنل های این شرکت فعال شده اند و چنانچه شما نیز تمایل داشته باشید می توانید با دریافت و خرید یک پنل پیامک به بیش از ۵ میلیون شماره تلفن همراه دسترسی یابید .

ارسال بر اساس کد پستی
این شرکت با همکاری اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با استفاده از سامانه بالک مخابرات قابلیت ارسال پیامک به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر بر اساس کد پستی مورد نظر شما بر روی سیستم پیامک خود فعال نمود .
شما می توانید با ثبت ۴ رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر در آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال فرمایید

مزیت ارسال بر اساس کد پستی
مزیت این آیتم از سامانه جلوگیری از هدر رفتن هزینه تبلیغات و بهینه استفاده کردن از هزینه تخصیص داده شده برای تبلیغات است.
مثال : اگر شما شرکت و یا هر موسسه جدیدی تاسیس نموده اید و یا مرکز خدماتی دارید بهترین حالت تبلیغات برای شما فقط در منطقه و یا محدوده مشخص شده ای از محل کار شماست

 نمونه :
  بانک کد پستی استان البرز  ( ۹  زیر شاخه, ۰)
  بانک کد پستی اهواز  ( ۸۸۱  زیر شاخه, ۰)
  بانک کد پستی تبریز  ( ۶۶۹  زیر شاخه, ۰)
  بانک کد پستی تهران  ( ۸  زیر شاخه, ۰)

پیام کوتاه برای آژانس مسافرتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال پیام کوتاه برای کارخانجات

نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد. در شرایط امروز اغلب کارکنان با حداقل دانش لازم برای تصدی مشاغل پذیرفته می شوند و در ضمن خدمت می توانند آموزش های تکمیلی را فرا بگیرند. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزه های ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.
ارسال پیام کوتاه به کارکنان و حتی خانواده های آن ها همچنین برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی، راهکارهایی مناسب و اقتصادی برای انگیزش هستند.

سامانه پیام کوتاه برای مدارس

استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی اولین گام موثر در مسیر بهره وری است. از بهره وری به عنوان فرهنگ پیشبرد اهداف بر مبنای بهبود رفتارها یاد می شود.
صرفه جویی یک رفتار برای بهره وری محسوب می شود که عملی کردن آن نیازمند تغییرات مداوم در روش های قدیمی و استفاده از ایده ها و ابزارهای نوین است. در برخی نهادها مثل مدارس که مشکل جوابگو نبودن سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی دو چندان می شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پر هزینه کاغذی نمود.

یکی از ساده ترین راهکارهای افزایش اطمینان والدین به مدارس ارسال پیام کوتاه در طول سال تحصیلی برای مراسم و امتحانات می تواند باشد

دسترسی سریع پنل کاربری

.

home_hosting_icon_1

برای دسترسی سریع به پنل کاربری از منوی زیر میتوانید استفاده نمائید

 


برای بررسی امکانات سامانه میتوانید از اطلاعات زیر جهت ورود به سیستم استفاده کنید

دمو   امکانات سامانه


نام کاربری : smsdemo

رمز عبور    : smsdemo